PS6 Sugárkövetés: 5-10x Gyorsabb a PS5-nél? Szivárgás!

5 nappal ezelőtt 13

Egy bennfentes információkban jártas forrás szerint a PlayStation 6 sugárkövetési teljesítménye akár ötször-tízszer is jobb lehet, mint a PlayStation 5 konzolé. Ez óriási előrelépést jelentene a grafikai megjelenítés terén, lehetővé téve a még realisztikusabb fény- és árnyékhatásokat a játékokban. A ray tracing technológia intenzív számítási igénye miatt a PS5 jelenleg korlátozottan képes ezt a funkciót natívan alkalmazni, így a PS6 ezen a téren mutatott fejlődése forradalmasíthatja a vizuális élményt. A fejlesztők számára ez új kapukat nyithat meg a játéktervezésben, lehetővé téve a még részletesebb és lenyűgözőbb világok megalkotását.

A sugárkövetés mellett a PlayStation 6 valószínűleg a nyers számítási teljesítmény terén is jelentős előrelépést fog mutatni a PlayStation 5-höz képest. Ez nem csak a grafikai megjelenítés minőségét javítja, hanem a játékok futási sebességét és stabilitását is. A nagyobb teljesítmény lehetővé teszi a komplexebb játékmechanikák és a sűrűbb, élettel telibb virtuális világok létrehozását. Fontos megjegyezni, hogy ezek egyelőre nem hivatalos információk, de ha a szivárgás valósnak bizonyul, akkor a PlayStation 6 valóban mérföldkő lehet a konzoljátékok történetében, új szintre emelve a játékosok által tapasztalt élményt.

Olvasd el a teljes "Akár 5-10-szer jobb sugárkövetési teljesítményt kínálhat elődeinél a PS6" cikket a Gamekapocs.hu-n