Minden házigazda szeretne a legjobb benyomást kelteni vendégei előtt, amikor meghívja őket az otthonába. A hanyag házigazda jeleiről szóló teljes cikk a Liked.hu-n olvasható. Azonban apró figyelmetlenségek vagy elhanyagolt részletek könnyen leránthatják az összképet, és a vendégek hamar észreveszik azokat a dolgokat, amik nem stimmelnek. Fontos, hogy a házigazda tudatosan figyeljen ezekre a jelekre, és igyekezzen orvosolni a problémákat, hogy a vendégek kellemesen érezzék magukat és jó emlékekkel távozzanak. Ezek a jelek nem csupán a tisztaságra vonatkoznak, hanem a vendéglátás egyéb aspektusaira is, mint például a kényelemre és a figyelmességre.
Az elhanyagolt részletek, mint például a poros polcok, a foltos poharak, vagy a nem megfelelően kitakarított fürdőszoba, mind-mind negatív üzenetet közvetítenek a vendégek felé. A házigazda felelőssége, hogy gondoskodjon a vendégek kényelméről, biztosítva számukra a tiszta ágyneműt, a friss törölközőket és a megfelelő hőmérsékletet a lakásban. Emellett figyelmet kell fordítani a vendégek egyéni igényeire is, például ételallergiáikra vagy speciális kéréseikre, hogy valóban érezzék, hogy szívesen látják őket.