A Baby Steps fejlesztői egyedi módszerrel próbálják rávenni a játékosokat a történet mélyebb megismerésére. Aki hajlamos figyelmen kívül hagyni az átvezető jeleneteket, az egy nem várt meglepetésben részesül: egy 28 perces, megállás nélkül lejátszódó jelenettel, melyet nem lehet átugrani. Ez a kreatív büntetés egyfajta humort visz a játékba, miközben a fejlesztők üzenete egyértelmű: érdemes a történet minden apró részletére odafigyelni. A cutscene-ek ugyanis nem csak a játékmenetet kötik össze, hanem elmélyítik a karakterek közötti kapcsolatokat és a játék világának megértését is.
Ez a szokatlan megoldás rávilágít arra, hogy a játékok történetmesélése mennyire fontos elem. A fejlesztők célja nem csupán a szórakoztatás, hanem a játékosok bevonása egy komplex narratívába. A Baby Steps büntetése bár szigorúnak tűnhet, valójában egy kreatív módja annak, hogy a játékosokat a történetben tartsák, és elkerüljék a felszínes játékélményt. Érdemes tehát odafigyelni a cutscene-ekre, hiszen azok nem csak időpocsékolás, hanem a Baby Steps élmény szerves részei.