Borderlands 4: Pitchford szerint kérj visszatérítést, ha csalódtál

2 nappal ezelőtt 10

Randy Pitchford, a Gearbox vezérigazgatója nemrégiben reagált a Borderlands 4 teljesítményével kapcsolatos kritikákra. Pitchford azt javasolta a csalódott játékosoknak, hogy vegyék fel a kapcsolatot a Steam ügyfélszolgálatával és kérjenek visszatérítést a játék áráért. Ez a nyilatkozat meglepő lehet, de valójában a bizalmat tükrözi, amit a Gearbox a játék minőségébe vet. A visszatérítési lehetőség egyfajta garanciaként is felfogható, amivel a fejlesztők biztosítják a játékosokat arról, hogy a Borderlands 4 egy élvezetes és minőségi játék.

Fontos azonban megjegyezni, hogy a Steam visszatérítési szabályzata szigorú feltételekhez köti a visszatérítést. Általában két óránál kevesebb játékidő és a vásárlástól számított két héten belüli kérés szükséges a sikeres visszatérítéshez. Mindazonáltal, Pitchford nyilatkozata azt sugallja, hogy a Gearbox hajlandó figyelembe venni a játékosok visszajelzéseit és adott esetben támogatni a visszatérítési kérelmeket, még akkor is, ha azok nem felelnek meg teljes mértékben a Steam általános feltételeinek. Ez a hozzáállás mindenképpen pozitív üzenet a Borderlands rajongók számára, és növelheti a bizalmat a játék iránt.

Olvasd el a teljes "Randy Pitchford szerint kérj visszatérítést, ha nem vagy elégedett a Borderlands 4-gyel" cikket a Gamekapocs.hu-n