A Rockstar Games Agent című, PlayStation 3 exkluzív kém thrillere egy ígéretes projekt volt, amely azonban sosem látta meg a napvilágot. Bár a stúdió rengeteg időt és erőforrást fektetett a fejlesztésbe, a játék végül 2018-ban a kukában végezte. A döntés oka az volt, hogy a Rockstar úgy érezte, a játék nem éri el a kívánt minőséget, és nem felel meg a stúdió által támasztott magas elvárásoknak. Ez a lépés rávilágít arra, hogy a Rockstar Games milyen komolyan veszi a minőséget, és inkább lemond egy potenciálisan sikeres játékról, mint hogy egy félkész vagy gyenge terméket adjon ki.
Az Agent elkaszálásának komoly következményei lehettek a Rockstar Games számára, hiszen egy PS3 exkluzív cím jelentős bevételt generálhatott volna. Ugyanakkor a stúdió hírneve és a játékosok bizalma valószínűleg többet ért, mint egy gyors pénzszerzési lehetőség. A döntés azt is mutatja, hogy a játékfejlesztés során nem minden projekt éri el a célt, és néha el kell engedni azokat az ötleteket, amelyek nem működnek. Az Agent története emlékeztet arra, hogy a sikeres játékok mögött sok elbukott projekt áll, és a kockázatvállalás elengedhetetlen a kreatív folyamatban.

5 nappal ezelőtt
22

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·