Pete Hines, a Bethesda korábbi marketingfőnöke egy friss interjúban a Fallout 76 gyűjtői kiadásának táskabotrányára emlékezett vissza, amelyet karrierje „legostobább dolgaként” aposztrofált. A játékosok a menő, West Tek vászon sporttáska helyett, amit a termékfotókon láthattak, csupán egy olcsó, nylon zsákot találtak a dobozban. Ez érthetően hatalmas felháborodást váltott ki a vásárlók körében, akik jelentős összeget fizettek a gyűjtői kiadásért, és csalódottnak érezték magukat a Bethesda részéről.
A táskabotrány nem csupán a Fallout 76 kezdeti fogadtatását árnyékolta be, hanem komoly presztízsveszteséget is okozott a Bethesdának. Az eset rávilágított a gyártás során felmerülő kommunikációs problémákra és a minőségellenőrzés hiányosságaira. A Bethesda később kárpótlásként felajánlotta a vásárlóknak a hiányzó vászontáskát, de a bizalom helyreállítása hosszú időt vett igénybe. A tanulság: a marketingígéreteknek mindenképpen fedezetüknek kell lennie a valóságban, különben a cég komoly reputációs károkat szenvedhet el.