Pete Hines, a Bethesda korábbi marketingfőnöke egy friss interjúban a Fallout 76 gyűjtői kiadásának táskabotrányára emlékezett vissza, amelyet karrierje „legostobább dolgaként” aposztrofált. A játékosok a menő, West Tek vászon sporttáska helyett, amit a termékfotókon láthattak, csupán egy olcsó, nylon zsákot találtak a dobozban. Ez érthetően hatalmas felháborodást váltott ki a vásárlók körében, akik jelentős összeget fizettek a gyűjtői kiadásért, és csalódottnak érezték magukat a Bethesda részéről.
A táskabotrány nem csupán a Fallout 76 kezdeti fogadtatását árnyékolta be, hanem komoly presztízsveszteséget is okozott a Bethesdának. Az eset rávilágított a gyártás során felmerülő kommunikációs problémákra és a minőségellenőrzés hiányosságaira. A Bethesda később kárpótlásként felajánlotta a vásárlóknak a hiányzó vászontáskát, de a bizalom helyreállítása hosszú időt vett igénybe. A tanulság: a marketingígéreteknek mindenképpen fedezetüknek kell lennie a valóságban, különben a cég komoly reputációs károkat szenvedhet el.

2 hónappal ezelőtt
43

![Optikai Illúzió: Teszteld a Látásod! Te Látod Jól? [2024]](https://kep.index.hu/1/0/6557/65570/655702/65570263_4841001_2b50957b4a8de25913354abefb0029a3_wm.jpg)
Angol (US) ·
Magyar (HU) ·