A fodrászok is emberek, és bizony nekik is van egy határa annak, amit az ügyfelektől elviselnek. A leggyakoribb hibák, amiket az ügyfelek elkövetnek, nem csak apró kellemetlenségek, hanem komoly problémákat is okozhatnak a munka során. A legidegesítőbb ügyfélhibákról szóló teljes cikk a Liked.hu-n olvasható. Gondoljunk bele, egy fodrász naponta több ember hajával foglalkozik, és minden egyes beavatkozás precizitást és koncentrációt igényel. Ha az ügyfél nem kooperál, vagy éppen olyan dolgokat tesz, amik megnehezítik a munkát, az jelentősen befolyásolhatja a végeredményt és a fodrász hangulatát is.
A fodrászok tapasztalatai alapján például nagyon zavaró, ha az ügyfél folyamatosan mozog, a telefonját nyomkodja, vagy éppen nem hajlandó elmondani, hogy pontosan mit szeretne. Ezek a viselkedésformák nem csak a fodrász munkáját nehezítik meg, de akár balesetveszélyesek is lehetnek, hiszen egy hirtelen mozdulat a hajvágás során komoly sérülést okozhat. Fontos tehát, hogy az ügyfelek tiszteletben tartsák a fodrászok munkáját, és igyekezzenek együttműködni velük a tökéletes végeredmény érdekében.

3 nappal ezelőtt
13

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·