A játékfejlesztés kockázatos üzlet, és időnként még a legsikeresebb stúdiókkal is előfordul, hogy egy projektet a fejlesztés közepén leállítanak. A PlayStation most a God of War reboot fejlesztőit, a Santa Monica Studio-t érintette ezzel a döntéssel, ugyanis elkaszáltak egy 25 millió dolláros költségvetésű, új IP-t. Bár a pontos okok nem ismertek, a kiadók gyakran pénzügyi, stratégiai vagy kreatív megfontolások alapján döntenek egy projekt leállítása mellett. Az ilyen döntések komoly hatással lehetnek a fejlesztőcsapatra, és jelentős anyagi veszteséget okozhatnak.
A hír különösen fájdalmas, hiszen a God of War sorozat sikere után sokan nagy várakozással tekintettek a Santa Monica Studio új projektje elé. Bár részletek nem szivárogtak ki a játékról, valószínűleg egy ambiciózus és innovatív címről volt szó, figyelembe véve a stúdió korábbi munkáit. A játékok törlése gyakran rejtve marad a nyilvánosság elől, de ez az eset rávilágít arra, hogy még a legsikeresebb fejlesztők sem mentesek a kockázatoktól. A rajongóknak most abban reménykedhetnek, hogy a stúdió hamarosan bejelent egy új, izgalmas projektet.

1 héttel ezelőtt
26

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·