Egy korábbi Rockstar Games fejlesztő érdekes véleményt osztott meg a készülő GTA VI-tal kapcsolatban: szerinte a játékélmény szempontjából jobban járunk, ha a játék 30 FPS-sel fut, mint 60-nal. A fejlesztő érvelése szerint a 30 FPS lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy kétszer annyi poligont rendereljenek le a képernyőn, ami jelentősen javíthatja a játék látványvilágát és részletességét. Tekintve, hogy a GTA sorozat mindig is a látványos és élettel teli világairól volt híres, ez a szempont különösen fontos lehet a GTA VI esetében. A magasabb részletességű grafika pedig még inkább elmerítheti a játékosokat a Vice City-t idéző környezetben.
Fontos megjegyezni, hogy a 30 FPS és a 60 FPS közötti különbség megítélése nagymértékben szubjektív. Vannak játékosok, akik a magasabb képfrissítési rátát részesítik előnyben a simább és reszponzívabb játékélmény érdekében, míg mások számára a látványosabb grafika fontosabb. A Rockstar Games feladata lesz megtalálni a megfelelő egyensúlyt a teljesítmény és a vizuális minőség között, hogy a GTA VI a lehető legtöbb játékos számára nyújtson kiváló élményt. A játékosok tehát izgatottan várják, hogy a Rockstar hogyan optimalizálja a GTA VI-ot, és hogy milyen kompromisszumokat kötnek a látvány és a teljesítmény terén.