Egy korábbi Rockstar Games fejlesztő érdekes perspektívát vetett fel a várva várt GTA VI teljesítményével kapcsolatban. Véleménye szerint a 30 FPS-es képkockasebesség előnyösebb lehet a játék számára, mint a magasabb, 60 FPS-es érték. Ennek oka, hogy a 30 FPS lehetővé teszi a játék számára, hogy kétszer annyi poligont rendereljen, ami jelentősen javíthatja a látványvilágot és a részletességet. Egy ilyen komplex és vizuálisan ambiciózus játéknál, mint a GTA VI, ez a szempont sokak szerint prioritást élvezhet a magas képkockasebességgel szemben. A fejlesztő azt is kiemelte, hogy a játékosok többsége valószínűleg jobban értékeli a lenyűgöző látványt, mint a magasabb FPS-t, különösen egy olyan történetvezérelt játékban, mint a Grand Theft Auto széria.
Fontos megjegyezni, hogy ez a vélemény egyetlen fejlesztő szemszögéből származik, és a Rockstar Games végső döntése eltérhet ettől. A GTA VI fejlesztése során számos tényezőt kell figyelembe venni, beleértve a konzolok és a PC-k hardveres korlátait, valamint a játékosok elvárásait. A 30 FPS-es játékok optimalizálása is kulcsfontosságú, hiszen a következetes képkockaszám és a minimalizált akadozás elengedhetetlen a jó játékélményhez. Az elkövetkező hónapokban valószínűleg további részletek derülnek ki a GTA VI teljesítményével kapcsolatban, és a játékosok maguk is eldönthetik, hogy melyik képkockasebességet preferálják.