A Halo univerzum rajongói sokáig álmodoztak egy nagyszabású MMO-ról, ami elméletileg létezett is, ám sosem valósult meg. Egy korábbi Ensemble Studios fejlesztő szerint a projektet a Microsoft akkori Xbox-főnöke, Don Mattrick törölte, elsősorban a rövid távú vezetői bónuszok maximalizálása érdekében. Ez a döntés sokakat felháborított a stúdión belül, hiszen egy potenciálisan hatalmas sikertől fosztotta meg a játékosokat és a Microsoftot is. A Halo MMO elkaszálása rávilágít arra, hogy a rövid távú pénzügyi érdekek néha felülírhatják a hosszú távú stratégiai célokat és a rajongói elvárásokat.
A pletykák szerint a Halo MMO egy ambiciózus projekt volt, amely a Halo univerzum kiterjedt világát és konfliktusait mutatta volna be egy hatalmas, online környezetben. A játékosok saját karaktereket hozhattak volna létre, csatlakozhattak volna különböző frakciókhoz, és részt vehettek volna epikus csatákban. A projekt törlése sokakat elkeserített, különösen azokat, akik bíztak abban, hogy a Halo franchise egy új és izgalmas irányba fejlődik. Az eset tanulsága, hogy a játékfejlesztés során fontos egyensúlyt találni a kreatív ambíciók, a pénzügyi realitások és a vezetői bónuszok között, hogy ne áldozzuk fel a potenciális sikereket a rövid távú nyereség érdekében. Mindazonáltal a Halo továbbra is sikeres franchise, és új játékok érkeznek a jövőben.

4 nappal ezelőtt
16

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·