A Judas, Ken Levine új játéka, ismét felkeltette az érdeklődést. Levine, a BioShock szülőatyja, bejelentette, hogy ahelyett, hogy hosszú trailerekkel bombáznák a közönséget, inkább kisebb, rendszeres információkkal látják el a rajongókat a játék állapotáról. Ez a megközelítés lehetővé teszi a közvetlenebb kapcsolatot a játékosokkal és folyamatosan fenntartja az érdeklődést a játék iránt, miközben a fejlesztők koncentrálhatnak a minőségre. A Judas egy ígéretes akció-kalandjáték, ami a BioShock szellemi örököseként sokakban ébreszt nosztalgiát és magas elvárásokat.
Az egyik legizgalmasabb részlet, amit Levine megosztott, hogy a játékosok jelentős mértékben befolyásolhatják, ki válik a főgonosszá a történetben. Ez a döntés a játékosok cselekedeteinek és választásainak következménye lesz, ami mélyen befolyásolja a történet alakulását és a játék végkifejletét. Ez az interaktív narratíva egyedi élményt nyújt, ahol a játékosok valóban érezhetik, hogy ők alakítják a világot és a történetet maguk körül. Kíváncsian várjuk, milyen további részleteket oszt meg Levine a Judasról a jövőben, és hogy a játék mennyire fogja forradalmasítani az akció-kalandjátékok műfaját.