Hideo Kojima, a Metal Gear Solid széria és a Death Stranding alkotója, egy Mátrix játékot készíthetett volna, ami a film történetének első videojátékos adaptációja lett volna. A Warner Bros. megkereste a Konamit az ötlettel, melyet maga a Wachowski testvérpár, a Mátrix filmek alkotói vetettek fel. Ez egy hatalmas lehetőség lett volna Kojima számára, hogy egy teljesen új területen próbálja ki magát, és egy ikonikus sci-fi világot formáljon át interaktív élménnyé.
Azonban a Konami akkori egyik producere azonnal elutasította az ajánlatot, mondván, hogy a Mátrix nem fog működni játékként. Ez egy rövidlátó döntés volt, tekintve a Mátrix univerzum komplexitását és vizuális stílusát, melyek kiváló alapot nyújtanak egy videojátékhoz. Képzeljük csak el, milyen lett volna, ha Kojima egy olyan játékot készít, amelyben a valóságot meghazudtoló akciók, a hacker szubkultúra és a filozófiai kérdések ötvöződnek, mindezt Kojima egyedi látásmódjával fűszerezve. A játékipar sokat vesztett ezzel az elszalasztott lehetőséggel.

1 héttel ezelőtt
23

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·