Az Activision merész lépésre szánta el magát a Call of Duty: Black Ops 7 bétájában, bevezetve egy SBMM (Skill-Based Matchmaking) nélküli Open Moshpit playlistet. Ez a döntés a játékosok képességeinek kevésbé hangsúlyos figyelembevételével ígér véletlenszerűbb és potenciálisan szórakoztatóbb meccseket. A lépés célja egyértelmű: több játékost vonzani a bétába és tesztelni, hogyan reagál a közösség egy kevésbé kompetitív környezetre. Az SBMM rendszer ugyanis sokak szerint frusztráló, mivel állandóan a saját szintjükön lévő játékosokkal küzdenek, ami meggátolja a kikapcsolódást és a fejlődést is.
A kérdés most az, hogy ez a stratégia beválik-e. Vajon az SBMM hiánya valóban több játékost csábít a Black Ops 7 bétájába, vagy éppen ellenkezőleg, elriasztja azokat, akik a kompetitív élményt keresik? Az Open Moshpit playlist tesztje értékes betekintést nyújthat az Activision számára a játékosok preferenciáiba és a matchmaking rendszer finomhangolásának szükségességébe. A hosszú távú hatások is érdekesek lesznek, mivel a végleges játékban alkalmazott matchmaking rendszer nagymértékben befolyásolhatja a Call of Duty: Black Ops 7 sikerét és a játékosok elégedettségét.