A Milestone stúdió feltámasztja a DOS-korszak egyik ikonikus versenyjátékát, a Screamer-t, de az új verzió már nem a régi, nosztalgikus élményt kínálja. A modernizált Screamer az Eco-rendszerre épül, ahol a játékosoknak két kulcsfontosságú, egymással összefüggő mérőszámra kell folyamatosan figyelniük. Ez a rendszer mélyebb stratégiai elemeket visz a játékmenetbe, megkövetelve a pilótáktól, hogy ne csak a sebességre, hanem a jármű állapotára és a környezeti hatásokra is odafigyeljenek. A fejlesztők ígérete szerint a játékmenet intenzív és kihívásokkal teli lesz, ahol a sebesség és a túlélés közötti finom egyensúly megtalálása kulcsfontosságú a győzelemhez.
A Screamer újjászületése izgalmas lehetőség a régi rajongók számára, hogy felidézzék a klasszikus játékélményt, miközben az új generáció is megismerheti ezt a legendás címet. Az Eco-rendszer bevezetése új dimenziókat nyit meg a versenyjátékok terén, ahol a játékosoknak nem csak a gyorsaságukra, hanem a stratégiai gondolkodásukra is szükségük lesz. Kíváncsian várjuk, hogy a Milestone hogyan sikerül a nosztalgia és a modern játékmechanikák ötvözése, és hogy az új Screamer képes lesz-e méltó utódja lenni az eredeti játéknak. A játék megjelenése várhatóan izgalmas versenyeket és felejthetetlen pillanatokat fog tartogatni.

15 órával ezelőtt
6

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·