Silent Hill f: Nem Soulslike? A Rendező Megmondja! [Részletek]

3 héttel ezelőtt 26

A Silent Hill f rendezője, Motoi Okamoto tisztázta, hogy a játék, bár akció horror elemeket tartalmaz, nem sorolható a soulslike kategóriába. Okamoto hangsúlyozta, hogy a kitérős, ellentámadós harcrendszer ellenére sem törekedtek arra, hogy a játék nehézsége a soulslike címekre jellemző legyen. A játékosoknak tehát nem kell egy Dark Souls-szerű kihívásra számítaniuk, hanem egy inkább történetközpontú, atmoszférikus horror élményre, ami a Silent Hill sorozat védjegye. Ez fontos megkülönböztetés a potenciális vásárlók számára, akik esetleg kifejezetten egy soulslike játékot keresnének, vagy éppen elkerülnék azt.

Fontos kiemelni, hogy a "soulslike" jelző manapság gyakran tévesen használatos minden olyan játékra, amely nehéz harcrendszerrel rendelkezik. A valódi soulslike játékok komplex mechanikákkal, kemény boss harcokkal és büntetőrendszerrel rendelkeznek. A Silent Hill f célja ezzel szemben az, hogy a játékosok a történetre és a pszichológiai horrorra koncentrálhassanak, miközben a harc egy szükséges, de nem túlzó elem marad. Az alkotók célja egyértelműen az volt, hogy hűek maradjanak a Silent Hill gyökereihez, miközben friss, modern elemekkel gazdagítják a játékmenetet, elkerülve a soulslike műfaj túlzásait.

Olvasd el a teljes "A Silent Hill f rendezője szerint a játék nem egy soulslike" cikket a Gamekapocs.hu-n