A Silksong, a vártnál is tovább csúszó megjelenésével, a rajongók türelmét teszi próbára. A fejlesztők ahelyett, hogy egyszerűen csak várnák a játékosok, tovább fokozzák a feszültséget. Ezt a módszert emlékeztet a The Last of Us és a Death Stranding által alkalmazott stratégiára, ahol a látszólag biztonságos zónák is veszélyeket rejtenek. A Silksong esetében ez a veszély a bizonytalanság és a várakozás elhúzódása, ami talán még jobban megviseli a rajongókat, mint egy nehéz főellenség legyőzése.
A hosszú várakozási idő nem csak a Silksong esetében okoz frusztrációt. A játékiparban gyakori, hogy a bejelentett megjelenési dátumok csúsznak, ami a fejlesztők tökéletességre való törekvésének és a váratlan technikai nehézségeknek köszönhető. A rajongók lelkesedése azonban könnyen átcsaphat csalódottságba, ha a várakozás túl hosszúra nyúlik. A Silksong esetében a fejlesztőknek különösen ügyelniük kell arra, hogy a végeredmény kárpótolja a rajongókat a türelmükért, és egy olyan játékot kapjanak, ami méltó a várakozásra.