A Starbreeze Studios drasztikus döntést hozott: törölte a készülőben lévő, Project Baxter munkacímen futó Dungeons & Dragons kooperatív akciójátékát. Ez a lépés sokakat meglepett, hiszen a játék ígéretesnek tűnt, és a D&D univerzum népszerűsége töretlen. A döntés hátterében az áll, hogy a svéd stúdió minden erőforrását a Payday 3 fejlesztésére szeretné összpontosítani, ami kulcsfontosságú a cég jövője szempontjából. A Payday széria hatalmas sikernek örvendett eddig is, így a harmadik rész sikere elengedhetetlen a Starbreeze számára a pénzügyi stabilitás megőrzéséhez.
A Project Baxter törlése azt is jelenti, hogy a D&D rajongóknak egyelőre várniuk kell egy új, kooperatív játékra ebben a fantáziavilágban. A Starbreeze döntése ugyan csalódást okozhat, de a Payday 3 sikere hosszú távon jót tehet a stúdiónak, és talán a jövőben lehetővé teszi új, ambiciózus projektek elindítását is. A videojáték-iparban gyakran előfordulnak ilyen stratégiai váltások, amikor egy stúdió a biztosra megy, és egy bevált receptre épít ahelyett, hogy kockáztatna egy teljesen új projekttel. A Payday 3 tehát most a Starbreeze legfontosabb prioritása, és minden erőfeszítés a játék sikerére irányul.