A Street Fighter 6 sikere kétségtelen, a játékosok imádják a harcrendszert és a látványt. Azonban nem szabad elfelejteni a rajongók egyik kedvenc aspektusát sem: a karakterek megjelenését. A Capcom, mint sok más távol-keleti cég, nem riad vissza a 'fanservice'-től, vagyis a rajongók kedvében járó, gyakran szexualizált elemek használatától. A fürdőruhás karakter skin-ek megjelenése a játékban feltehetően tovább növelte a játékosszámot, hiszen sokak számára vonzó a lehetőség, hogy kedvenc karaktereiket ilyen formában láthassák a harcmezőn. Ez egy bevett stratégia a játékiparban, és a Street Fighter 6 esetében is működni látszik.
A 'fanservice' megítélése megosztó, vannak, akik elítélik, mások pedig élvezik. Azonban tény, hogy képes növelni a termékek népszerűségét és eladásait. A Street Fighter 6 esetében a fürdőruhás karakterek nem csak a játékosszám növekedéséhez járulhattak hozzá, hanem a mikrotranzakciók számát is megnövelhették, hiszen sokan hajlandóak pénzt költeni a kedvenc karaktereik új kinézeteire. Fontos azonban, hogy a fejlesztők megtalálják az egyensúlyt a 'fanservice' és a játék minősége között, hiszen a játékélménynek kell az elsődleges szempontnak lennie. A Capcomnak eddig sikerült ez a bravúr, a Street Fighter 6 egy nagyszerű játék, ami ráadásul még a rajongók kedvében is jár.