A The Blood of Dawnwalker ígéretes dark fantasy RPG, melyben a játékmenet jelentősen eltér nappal és éjszaka. A fejlesztők a legújabb játékmenet-bemutatóban rávilágítottak arra, hogy a küldetések teljesítésekor kulcsfontosságú, hogy mikor vágunk neki. Nappal a harc dominál, míg éjszaka a lopakodás és a vámpíri képességek kerülnek előtérbe, ami izgalmasan változtatja a játékmenetet és a stratégiát.
Éjszaka a játékos vámpír alakban kénytelen sunnyogni, elkerülve az őröket, és háztetőről háztetőre teleportálva jut el a céljához. Ez egy teljesen új megközelítést igényel, a nappali nyílt harc helyett. A játékosoknak egy második kameranézet is a rendelkezésükre áll majd, ami segíti a tájékozódást és a tervezést a sötétben. Ez a kettősség, a nappali és éjszakai játékmenet közötti váltakozás, mélységet és változatosságot kölcsönöz a The Blood of Dawnwalkernek, ami remélhetőleg hosszú távon is leköti majd a játékosokat.

1 héttel ezelőtt
18

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·