Az Ubisoft szerint a játékosok egyre kevesebb játékkal játszanak, ami komoly kihívást jelent az új címek számára a figyelem megragadásában. A brit Companies House-nak benyújtott jelentésükben az Ubisoft Egyesült Királyságbeli ága részletezte a cég jövőbeli fejlesztéseit, miközben rámutattak a játékiparban zajló változásokra. Ez a trend különösen érinti az egyjátékos címeket, ahol a kiadók nehezen tudják versenyre kelni a folyamatosan frissülő, többjátékos élményekkel, mint például a Fortnite vagy a Call of Duty. A játékosok figyelméért folytatott harc egyre élesebb, ami arra ösztönzi a fejlesztőket, hogy innovatívabb megoldásokat alkalmazzanak a játékok népszerűsítésére és a játékosok megtartására.
Ez a változás nem csak az Ubisoft számára jelent kihívást, hanem az egész játékiparra nézve fontos kérdéseket vet fel. A kisebb, független fejlesztőknek még nehezebb dolguk van a tömegből kitűnni, hiszen a marketingre és a terjesztésre fordítható erőforrásaik korlátozottak. A játékipar jövője valószínűleg abba az irányba halad, hogy a szolgáltatás alapú játékok, a folyamatosan bővülő tartalmak és a közösségi élmények kerülnek előtérbe, ami új üzleti modelleket és játéktervezési megközelítéseket követel meg. Fontos lesz a játékfejlesztők számára, hogy megtalálják az egyensúlyt a hagyományos játékélmények és az új trendek között, hogy továbbra is vonzóak maradjanak a játékosok számára.

4 nappal ezelőtt
12

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·